You have to dream before your dreams can come true

jaha, paradise hotel nu då, så arg att joppe e kvar han e en tråkig människa som skulle åkt ut för länge sen.
o så kom jeppe in nu igen. vet inte ens vem jag tycker borde vinna.. jaja..
 
sitter och kollar ph iallafall, ska väl lägga mig sen, en kort jobbtur imorgon, till 14 bara. 
sen blir det hem till emma, vi ska plugga sen skulle hon bjuda på mat, sin goda köttfärsås. asså den e å dö för. jag svettas som en dåre varje gång jag äter den (haha lol) men den e så stark och god haha.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!