sliten

ph nuråå, spännande.
 
idag har jag först gymmat, sen jobbat som vanligt.
tog även tag i städningen vilket verkligen behövdes.. får fortsätta imorgon.
 
imorgon ska jag först iväg å göra fransar sen til skolan en sväng.
haha har inte gjort situps på jag vet inte hur många år, aja köttade iallafall
massa idag på gymmet och HELVETE vilken träningsvärk jag har i magen.
i låren för den delen med, men då har man ju gjort nått bra iaf.
har även börjat köra plankan, gah döden.
 
suger att jag får så jävla ont i smalbenet så fort jag springer, har nyss bytt skor
men är väl bara att göra det igen då. suck.
 
och en gammal bild =))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!