Ny design

Börjar väl som i alla andra inlägg,"oj har jag en blogg" ne nu ska jag fasen bli bättre på detta.
MEN det är ju väldigt kul att en del faktiskt besöker min blogg dagligen forfarande fast ja uppdaterar 
en gång vart tredje år ungefär. jaha, vad har hänt sist då?
 
Går ju i skolan, fortfarande.  men har fått bytt klass (wiho) så nu går jag med toppenmänniskor.
min förra klass va inte så himla rolig hehe.
 
Har fått ett nytt jobb i kumla, trivs som bara den.
Har bokat en resa till grekland i maj.
Ska boka en resa till turkiet i två veckor snart.
Ska snart på avicii.
Ska till ullared om en vecka.
Har så roliga saker framför mig.
Ska även på återbesök på Proforma Clinic snart å se om boobsen läkt som dom ska.
Men det hoppas vi på. 
 
Tränar ju men kör typ bara kondition rumpa/ben för armar /bröst och rygg har känts så jävla
konstigt när jag väl gjort nått, typ spänner. men ska börja nu och komma igång med det iallafall.
Zumba ska jag börja på snart också, simma osv. #tjajagskablifit.
 
slänger in en gammal bild på det också! saknar mitt blonda hår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!