10 sanningar om mig själv

1. jag har världens sämsta tålamod & temprament, går det inte som jag vill kokar jag.
2.  jag måste alltid hålla mig sysselsatt annars går jag bananas. 
3. jag kan oftast vara väldigt ful i mun och säga mer än vad jag borde
4. jag röker alldeles för mycket och borde ha slutat för länge sen.
5. jag är beroende av cola.
6.  jag hatar att vara själv och måste alltid ha folk runt omkring mig.
7. jag har gjort tre operationer, en bröst, en hjärt & en ögonoperation.
8. jag vill bli blond igen (lol) skaej.
9.jag skulle aldrig klara mig utan min mobiltelefon.
10. jag vill ha en hund.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!