lady million

 
 
 
Oh, vet precis vad jag ska beställa nu, Paco Rabanne, lady million. to die for!
köpte one million killparfymen till marcus, luktar sååå jäkla gott alltså. mums.
ska beställa min älsklingsvanilj parfym också, så jävla onödigt bara för jag har
78 stycken och köper nya och nya hela tiden, hinner lixom aldrig använda upp nån.
JO min goda puma, älskar den ååh den rosa lilla minstingen, fyfan va gott den med
luktar, japp den lider mot sitt slut nu. fan.
 
jaja, lite fredagsmys då, vi har gjort janssons frestelse haha såå gott 
ge mig jul typ nu. lussebullar och allt. åh..
kollar idol nu och snart är det sovdags, jobb imorgon.. men bara kort dag
så det känns toppen, har hela lördagen o göra grejer osådär, flytta tillexempel. 
jaja, vi hörs. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!