härj

jaa men jaha, nu en tuttlektion.
 
som sagt, jag har ju gjort en bröstoperation, förstorning. och jag är så trött på allt dömande folk, det här är nått JAG gjort med MIN kropp för att JAG ska må bra, inte någon annan. kom ihåg det
är så trött på att få höra, du är fin som du är, du är fin. ja, men nu är det såhär att detta är något jag mått dåligt för, nej det är inte så att jag legat hemma varje dag och gråtit. MEN när man tillexempel hittar en fin urringad tröja, ser det bra ut när man provar den? nej för man har ingen byst. eller när man är och badar och visar sig i bikini tex. och det är inget jag valt att göra för uppmärksamhet, nejnej och nej. i början var jag as glad, och berättade det bara för mina närmaste, inte så att jag gick runt och skröt om det, (jo såklart till mina vänner haha) men inte lixom på fb, åååh bröstförstorning osvosv, utan skrev operationsdags lixom, har inte skrivit ut vad osv blabla. sen såklart så sprider sig ju ryktet rätt så fort, vad annars? jaja, jag är iallafall inte ute efter någon jävla uppmärksamhet som väldigt många verkar tro,och jag har inte heller lagt ut en ÄNDA bild på mina bröst sen jag opererades, och det är över en månad sen jag gjorde det.. lixom inget jag tänker gå och skylta med. nee men förstår ni?? uppmärksamhet är det sista jag söker, som sagt, det här är något jag gjort för min skull, för att jag ska må bra, ingen annan. sen har jag inte gjort överdrivet stora heller, jo asså dom e stora, men dom e för min kropp. jag la i 375 i båda, vet inte storlek helt säkert än då dom fortfarande är så svullna, köpte en bygellös bh häromdagen som ska använda, 80B , lite stor runt om men det är sååå skönt för den sitter inte åt. och jag kan äntligen gå ut i linne, haha. innan ja köpte bh gick ja ju topless hela dagarna under tröjan, fick ha tjocktröjor hela tiden och det sög haha. jaja men okej, nu vet ni, pöss
 
lägger väl upp ett par bilder, knappt tagit nåra heller, men såhär ser dom ut, haha
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så himla fin och perfekt storlek på dig! <3

Svar: tack darling! pusss<3
linatheresia.blogg.se

2013-10-16 @ 21:01:10
URL: http://jennyapril.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jag tycker dom är proportionerliga och ser jätte fint ut ,,, ofta är det dom som dömmer som helst vill göra :)) kag skulle inte ha något emot att fylla ut mina

2013-10-16 @ 22:24:54
URL: http://giftigmamma.blogg.se
Postat av: frida S

Är såå avundsjuk haha! En vacker dag hoppas jag att jag med har möjlighet att göra, av precis samma anledning som du gjorde. Mina bröst nu är det jag har mest komplex över and it sucks :/ Ser verkligen jättebra ut så förstår om du är nöjd, inte alls för stora heller, passar dig bra! :)

2013-10-16 @ 22:29:12
Postat av: Melissa

Skit snyggt!

2013-10-17 @ 08:13:27
Postat av: Johanna

Suuuuper snyggt å perfekt till din fina kropp.
Killarna lär springa efter dig ;)

2013-10-17 @ 13:41:55
Postat av: Johanna

Suuuuper snyggt å perfekt till din fina kropp.
Killarna lär springa efter dig ;)

2013-10-17 @ 13:41:55
Postat av: Jeppe

Ser bra ut, huvudsaken är ju att du blev nöjd. =)

2013-10-17 @ 23:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!