fy

jag kan jag ska jag vill(inte) men jag måste!

alltså seriöst jag måste sluta röka!!!!!
jag har ingen lust alls och är inte motiverad för fem öre. men hälsan tar stryk och även annat, ekonomin!!

har dessutom slutat med mitt cola drickande! det var mitt värsta beroende, har druckit lite zero men det smakar så jävla illa så är hellre utan! det e fan ett stort framsteg för mig. äter inget onyttigt längre på vardagar utan bara helger, knappt något då heller.
såfort jag får börja träna så blir det att dra igång med det. usch så tråkigt haha!

ne nu sovdags, ögonen står i kors.
jobbat hela helgen och ett mördarpasd väntar imorgon. 12-21.30
21.30..



Kommentarer
Postat av: Jonas

Jaha, då vet jag vilken bok som jag ska inhandla härnäst dårå xD Så, tack för tipset =)

Svar: Hehe så lite så :) har bara läst början flera gånger för den är så jäkla trÅkig men den ska tydligen vara rätt så vettig och folk har slutat :)
linatheresia.blogg.se

2013-10-21 @ 11:52:18
URL: http://thegamingground.com
Postat av: Jonas

Ja, det är ju ingen Sagan om ringen bok precis xD Jo, men är ju det som motiverar än att läsa vidare. För att sluta röka, det är högsta prioritet för mig just nu.

Så du får lycka till på den fronten du med =)

Svar: Tack så mycket =) har inte slutat än och inte börjat läsa, men tog fram boken imorse så inatt blire lusläsning, vill inte alls sluta röka är inte motiverad, men får se till att ändra inställning. Lycka till :)
linatheresia.blogg.se

2013-10-22 @ 10:00:48
URL: http://thegamingground.com
Postat av: Jonas

Det var så lite så ;) Ah ha, bra det! =) Ptja, för mig räckte det att se en dokumentär om rökningens skador, sedan valde jag att fimpa för gott...

Svar: men gud så bra. alltså, jag vill sluta röka fortfarande, men är så jävla omotiverad så det inte är sant, trots varenda skada man kommer att få, trots allt man läser och ser så rör det inte mig i ryggen ett dugg, MÅSTE bli motiverad alltså, vad var det för dokumentär?
linatheresia.blogg.se

2013-12-14 @ 12:11:14
URL: http://thegamingground.com/
Postat av: Jonas

Tack så mycket du =) Ojdå...Ptja, det var något som de visade i skolan. Skadorna utav rökningen räckte för mig att sluta.

Samt så åldras man sjukt mycket snabbare när man röker också. Därför tycker jag det är skit konstigt att tjejer röker, de som värnar som mycket om sitt utseende annars.

De visade t.ex. vad som hände om man rökt i ett par år som 20åring. Personen ifråga såg fan ut som +35 alltså :S

Svar: men fyfan hahaha! ne jag försöker, fortfarande inte motiverad menmen, snusar lite istället. försöker. har iallafall dragit ner på rökningen men det är en kamp alltså. handlar nog bara om vanan, funderar på att testa såna där e-cigg ,men vete tusan om ja tror på det. annars funderar jag på nikotinplåster, ne asså de e så svårt...
linatheresia.blogg.se

2014-01-21 @ 11:07:21
URL: http://thegamingground.com/
Postat av: Jonas

Jag förstår, dock är ju snus bra mycket bättre. Jag skulle lugnt rekommendera nikotinplåster, e.cigg samt de där tuggummina (kommer inte ihåg vad de heter just nu).

Det är ju tyvärr de. Men jag såg liksom till fördelarna. Får bättre flås, hälsa, spar pengar m.m. =) Lycka till nu!

2014-01-24 @ 13:02:02
URL: http://thegamingground.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!